Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικα κεράκια κι ένα δώρο!

        Γειά σας,τι κάνετε ;

Αυτές τις μέρες έχω φτιάξει διάφορα πράγματα  κι έχω πολλά περισσότερα στο μυαλό!
Σήμερα ,θα σας δείξω τα κεριά μου με Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και με τη τεχνική του decoupage.
     Τα Χριστούγεννα είναι η πιο όμορφη εποχή του χρόνου και ναι ... πλησιάζουν .
Τώρα θα μου πείτε μ όλα αυτά που μας συμβαίνουν που να βρούμε την όρεξη να χαρούμε.
Όμως νομίζω ότι η χαρά βρίσκεται σε απλά πράγματα και δεν είναι πάντα απαραίτητο να ξοδέψεις πολλά χρήματα για να πάρεις κάτι όμορφο.Αυτά είναι απλά άσπρα κεριά που με μια χαρτοπετσέτα και μια κορδέλα τα μεταμόρφωσα σε Χριστουγεννιάτικα.


   Αυτά ,ήταν  τα  κεράκια,ελπίζω να σας άρεσαν ...
  Σήμερα όμως με περίμενε μιά έκπληξη!!
Το μεσημέρι όταν χτύπησε το κουδούνι μου και παρέλαβα ένα όμορφο πακετάκι .
Τι ήταν; μα το δωράκι απο τη Χρύσα του get creative που είχε  κερδίσει η καρτούλα μου στη προκλησή της!!
Ευχαριστώ πολύ  τη Χρύσα, το δωράκι της ήταν φανταστικό  με...τόσα ωραία πραγματάκια!!!
αυτό είναι το δώρο μου!!

Αυτά για σήμερα (με πήρε η νύχτα μ αυτά και μ αυτά) Καλό βράδυ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου