Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

shopping και μιά τσαντούλα

Γειά σας τι κάνετε; εγώ είμαι πολύ χαρούμενη !!
Χθές κατέβηκα για ψώνια στο κέντρο .Λατρεύω αυτές τις βόλτες στο κέντρο κι όταν μιλάω για ψώνια  δεν εννοώ ρούχα και παπούτσια, αλλά τα μικρά αγαπημένα μαγαζιά με υλικά για τις κατασκευές μου.
Όταν βρίσκομαι σ αυτά τα μαγαζιά, νιώθω σαν την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων!!
Μόλις όμως βγήκα απο τη πόρτα βρίσκω την ειδοποιήση του ταχυδρομείου να παραλάβω τη παραγγελία που είχα κάνει στη Λένα .Η Έκπληξη μου ήταν μεγάλη γιατί δεν την  περίμενα τόσο γρήγορα!
Τι χαρά!!! σε λίγη ώρα θα είχα στα χέρια μου καινούργια πραγματάκια!
Δείτε μερικά απ τα ψώνια μου .
χάντρες και μεταλλικά διακοσμητικά

κορδέλες και χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά
 Το ύφασμα αυτό περίμενε πολύ καιρό στο συρτάρι αλλά τελικά έγινε τσάντα.Το λουλούδι και καρδιές είναι κομμένα με το big shot απο διαφορετικά υφάσματα.
υφασμάτινη τσαντούλα
 Αυτή είναι η παραγγελία μου απο τη Λένα ,ξετρελλάθηκα με τα χαρτιά  Mariposa , πήρα και τα πρώτα μου mist!!

Aυτά για σήμερα να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο !!!!



5 σχόλια:

  1. Αχ κι εγώ τρελαίνομαι για τέτοιες εξορμήσεις!!!
    Μεγειά,καλές δημιουργίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. polu oraia auta pou pires!!!!megia sou...
    kai fusika sugxaritiria...!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kai kati pou ksexasa na po ...i tsanta einai katapliktiki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικα και συγχαρητήρια για τη νικη σου στο Get Creative!!! Γιουχου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kali sou mera ti kaneis?mallon exo kapoio provlima me ta mail...tis teleutees meres osa esteila eno mou elege min estalei exo tin entuposi oti mallon den stal8ikan...auto pou esteila se sena to pires?kai pali kali sou mera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή