Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

υφασμάτινη θήκη γυαλιών ηλίου βήμα - βήμα

    Καλημέρα σας τι κάνετε;
Θα σας πω , πως κατάληξα στη σημερινή κατασκευή  μου
 μια ωραία μέρα  άνοιξα τη τσάντα μου για να πάρω τα γυαλιά μου κι αυτά ήταν παραπεταμένα ανάμεσα σε πολλά άλλα πράγματα.
Παρόλο που συρτάρια μου  είναι γεμάτα με θήκες γυαλιών από τα καταστήματα οπτικών.
Σκεφτόμουνα γιατί δεν τα βάζω στη θήκη τους και τα πετάω έτσι .
Ο βασικός λόγος είναι , νομίζω , ότι αυτές οι θήκες είναι πολύ ογκώδης , βαριές και λίγο βαρετές.
 Επιστράτευσα τα υφάσματα και τη ραπτομηχανή μου κι έραψα μια θήκη για τα γυαλιά μου,το αποτέλεσμα μου άρεσε και είπα να σας δείξω όσο γίνεται καλύτερα πως έγινε απο την αρχή μέχρι το τέλος .

Τελικά έραψα 4 θήκες ...ε να κάνω και μερικά δωράκια!!

Πάμε να δούμε τι θα χρειαστούμε :
2 κομμάτια ύφασμα διάσταση 20εκ. * 17εκ.
1 κομμάτι αυτοκόλλητη ενίσχυση
ραπτομηχανή φυσικά
μεζούρα,καρφίτσες,βελόνα,κλωστές,ψαλίδι
για τη διακόσμηση κορδέλες,κουμπάκια
κόλλα για ύφασμα (προαιρετικά)


 Καλό είναι να μετρήσουμε τη διάσταση των γυαλιών μας και να υπολογίσουμε το πάχος τους, κόβουμε 2 κομμάτια απο τα υφάσματα που επιλέξαμε,τα δικά μου είναι 20 εκ. * 17 εκ.


Σιδερώνουμε την αυτοκόλλητη ενίσχυση στο ύφασμα που θα βάλουμε απ έξω ειδικά αν το ύφασμα μας είναι πολύ λεπτό
Αφού κολλήσουμε στο ένα ύφασμα την ενίσχυση έχουμε 2 κομμάτια υφάσματος το ένα είναι το μπροστά ,αυτό δηλ. που θα φαίνεται και το άλλο είναι η φόδρα.Για να τ ενώσω έραψα μια κορδέλα στο τελείωμα (υπάρχει μια ειδική κορδέλα που λέγεται ρέλι  και είναι σε διάφορα χρώματα)

Τώρα έχουμε έτοιμο το "σώμα" της θήκης το διπλώνουμε έτσι ώστε να βλέπουμε την ανάποδη και μετράμε σημαδεύοντας που θα ράψουμε

Ράβουμε στα σημάδια μας και για να μην φαίνονται τα ξέφτια ράβω πάλι το ρέλι με προσοχή για να πιάνω και την απο κάτω πλευρά.Αν θέλετε  τρυπώστε το για μεγαλύτερη σιγουριά.


 Αφού είναι έτοιμη  γυρίζουμε απο την καλή μεριά τη θήκη μας τεντώνοντας καλά τις γωνίες και τη σιδερώνουμε για τέλειο αποτέλεσμα.
Για να κλείνει επέλεξα να βάλω κουμπάκι γιαυτό έραψα στο πίσω μέρος μιά κορδελίτσα σαν θηλιά ,το καλύτερο είναι να έχει ελαστικότητα για να τεντώνεταικαι ν αγκαλιάζει το κουμπί
Μπορούμε να βάλουμε σούστα ή βέλκρο το γνωστό χρατς χρουτς που είναι το πιο εύκολο γιατί υπάρχει αυτοκόλλητο.


Για τη διακόσμηση αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κορδέλα εκτός απο το ράψιμο στο χέρι υπάρχει η κόλλα υφάσματος.Αν και την είχα πολύ καιρό τώρα τη χρησιμοποίησα κολλάει μια χαρά αλλά τελικά προτιμώ το ράψιμο.
 Τελικό αποτέλεσμα είναι αυτή η θηκούλα

Μία μία οι άλλες τρεις
Εδώ έντυσα ένα κουμπί  και η θηλιά είναι ένα κομμάτι λάστιχο ντυμένο  απο το ίδιο ύφασμα.




Σ αυτή τη θήκη έραψα βέλκρο από μέσα κι έφτιαξα ένα λουλουδάκι απο βαμβακερή κορδέλα.

Εδώ είναι όλες μαζί ,δεν είναι πιο όμορφες απο αυτέςτων καταστημάτων οπτικών ή μήπως δεν είμαι πολύ αντικειμενική;

Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα μου για τις χειροποίητες θήκες γυαλιών
Καλή σας μέρα...πολλά φιλιά!!



7 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες!!!!... και πολύ εύκολο να γίνουν!...μπράβο για την ιδέα!!!... πρέπει να το κάνω κι`εγώ...γιατί η θήκη των γυαλιών μου πιάνει την μισή τσάντα... Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα!!!!
    Πολύ όμορφες θηκούλες,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες και χρήσιμες οι θηκούλες σου αυτές τις μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρήσιμες, χαριτωμένες, καλαίσθητες οι θήκες σου! Καιρός να αξιοποιήσω τα υφάσματα που έχω!!!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχη ιδεα !!!! και γω παντα βαριεμαι να κουβαλαω την θηκη των γυαλιων μου!!!! θα το δοκιμασω σιγουρα!!!! ολες οι θηκουλες σου ειναι αξιολατρευτες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή