Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

καλοκαιρινές διακοπές


Καλησπέρα, τι κάνετε;
ελπίζω να είστε καλά ,και να περνάτε υπέροχα!
Εγώ είμαι ακόμα σε διακοπές και σκέφτηκα να σας δείξω μερικές
απο τις φωτογραφίες  των διακοπών μου .
η διάσημη παραλία του Μύρτου



το ηλιοβασίλεμα είναι παντού υπέροχο   

 
 
η λίμνη της Μελισσάνης


Η πολύ γραφική Άσσος


η Άσσος φωτισμένη

Αν δεν καταλάβατε οι φωτογραφίες είναι απο την Κεφαλονιά.
Κι αυτή είναι η τελευταία
 ένα γεράνι δίπλα στη θάλασσα

δεν είναι όμορφη η ζωή με τόσες ομορφιές γύρω μας;
πολλά φιλιά και καλό βράδυ

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα
    Στα ίδια μέρη τριγυρνούσαμε... στην όμορφη Κεφαλλονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι απλά ωραία....αλλά πολύ-πολύ ωραία είναι η ζωή!!!
    Δεν έχω πάει Κεφαλονιά....αλλά με τις φωτογραφίες σας κορίτσια με ξεσηκώνετε...
    Αλέκα, καλή συνέχεια στις διακοπές σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλέκα , είναι πολύ όμορφο νησί η Κεφαλονιά! Να'σαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή