Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ήρθε το δωράκι μου!!

Καλημέρα,
σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη!
Τώρα θα πεις που τι βρήκες τη χαρά,με τις δυσκολίες που περνάμε όλοι μας....
Κι εγώ τις ίδιες δυσκολίες όπως όλοι αντιμετωπίζω.
Όμως οι μικρές στιγμές χαρές σου φτιάχνουν ,έστω και για λίγο ,τη διάθεση.   
Ποιός είναι ο λόγος θα σας πω αμέσως.
Θυμάστε τις καρτούλες του προηγούμενου μήνα για τις προκλήσεις του get creative Ε  κέρδισε η κάρτα που είχα φτιάξει για την πρόκληση της Channa.
Η κάρτα μου ήταν αυτή εδώ και η Channa την επέλεξε .
Σήμερα ο ταχυδρόμος μου έφερε το δωράκι δείτε τι όμορφα πράγματα είχε μέσα ο φάκελος

   τι λέτε δεν έχω δίκιο που μου έφτιαξαν τη μέρα αυτά τα μικρά πραγματάκια.
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τη Channa για το δωράκι της και το get creative που μας κρατάει το ενδιαφέρον να δημιουργούμε παρόλα τα προβλήματα που έχει ο καθένας απ μας.
Πολλά φιλιά καλή σας μέρα! 
 

1 σχόλιο:

  1. Όπως ακριβώς τα λες.Μικρά πραγματάκια που απλά μας κάνουν λίγο πιο χαρούμενους!Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή