Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

σελίδες για vintage mini album

Γειά σας ,σήμερα θα σας δείξω τις σελίδες ενός mini album.
Οι σελίδες αυτές είναι η συμμετοχή μου σε ένα "παιχνίδι" που διοργάνωσαν τα κορίτσια από την ομάδα των scrapboockers .
O σκοπός ήταν η δημιουργία ενός mini album,που θα έχει 5 σελίδες από πέντε διαφορετικές δημιουργούς.
H ιδέα μου άρεσε πολύ, κι εδώ σας δείχνω τις δικές μου σελίδες που ταξίδεψαν σε 5 πόλεις για να βρούν τις παραλήτριες τους.
Ξέχασα να πω ότι oι σελίδες έπρεπε να είναι σε vintage στυλ.
Επειδή δεν έχω πολλά διακοσμητικά ,τα περισσότερα λουλουδάκια  είναι χειροποίητα όπως και κάποια πλεκτά δαντελένια με το βελονάκι που μου χάρισαν ,τα χρησιμοποίησα
εδώ και ταίριαξαν τέλεια.
Ελπίζω ν άρεσαν και στα κορίτσια που τα έλαβαν και να φτιάξουν ένα πολύ όμορφο άλμπουμ.
Όταν παραλάβω κι εγώ τις δικές τους σελίδες θα σας δείξω το δικό μου mini.

          Η πρώτη φωτογραφία δείχνει την μία όψη και η δεύτερη φωτο τη πίσω όψη.





 Ελπίζω να σας άρεσαν
     Καλό βράδυ!!!

6 σχόλια:

  1. Μπράβο ! Είναι καταπληκτικά !!
    Πολύ ωραία δουλειά !!
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικές σελίδες!!!! Ζηλεύω πραγματικά τις παραλήπτριες (με την καλή έννοια πάντα - χαχαχα!!!) Είμαι σίγουρη ότι θα τις λατρέψουν τις σελίδες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω ξαναδεί πιό όμορφα!!παραμυθένια με εξαιρετικό συνδασμό χρωμάτων..κουκλίστικα!!μπράβο σου κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπερπαραγωγή!!! Πολύ μου άρεσε η σελιδούλα σου για μένα... Ασχολήθηκες κι αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα.... Σ'ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή